Posledné recenzie (1 012)
Argylle: Tajný agent (2024)
Argylle rozhodně není něco, co bych od Vaughna musel vidět nebo od něj vůbec čekal, že by mohl natočit a z úvodní akce ze začátku jsem k tomu taky tak přistupoval (chtěl po dvaceti minutách rovnou vypnout), ale postupem času jsem si na ten ulítlý styl plný nekonečných zvratů zvyknul a ve výsledku to nebylo vyloženě špatný. I tak se ale rozhodně jedná o Vaughnův nejslabší snímek, jehož propojení s Kingsmany mi přijde vyloženě zbytečný. Slabší 3*
Nezlomný (2014)
Tohle je příběh, který se musí líbit naprosté většině, minimálně ta úroveň motivace, kdy hlavní postava zvládne všechno a za každou cenu chce jít dál je obdivuhodná, navíc když víme, že se jedná o motivy podle skutečné události. A docela mě překvapilo, že je film točený hodně oldschoolově, je z toho cítit inspirace Ronem Howardem, což rozhodně není na škodu. Ale vadilo mi, jak to bylo celé roztahané, co funguje v první polovině už v té druhé připadá strašně zbytečné a zdlouhavé. Konec tím pádem přišel jako bezvýznamný a předvídatelný. Lepší 3*
Valkýra (2008)
Valkýru jsem už několikrát viděl, ale ne vždy celou a pamatoval jsem si z ní víceméně jen konec, to jsem teď napravil a jsem za to moc rád, protože celý ten samotný build-up směřující k převratu je vykreslen dobře a dobře se na celý film kouká. Tvůrci těží především z emocí - logicky se přeje plukovníkovi Stauffenbergovi a jeho převratu, ale ještě více se nefandí Adolfovi, film díky tomu ke konci správně graduje, protože víme, jaké zlo mohlo být odstraněno. Naštěstí zanedlouho bylo. Čisté 4*
Posledný denníček (18)
Filmové awards za rok 2023
Filmy
1. Babylon
2. Tetris
3. Alibi.com 2
4. John Wick 4
5. Bastarden
6. Air
7. Spider-Man: Across the Spider-Verse
8. Oppenheimer
9. The Covenant
10. Evil Dead Rise
Seriál
Zklamání
Mission Impossible - Dead Reckoning Part One
Indiana Jones and the Dial of Destiny