Obľúbené filmy (7)
Americké Psycho (2000)
Love (2015)
Bolo tam toho viac, vždy tam je toho viac. Nie iba láska samotná. A to doslova, minimálne v tomto prípade. Po štvornásobnom vzhliadnutí, čoraz viac obdivujem prácu Gaspara Noe-ho a tento jeho skvost. "Love is strange.", a tento film taktiež a preto verím, že "this strangeness will never end."
Ježiš, ty vieš (2003)
Memento (2000)
Blok 99 (2017)
Nočné zvieratá (2016)
Barbie (2023)
Ocakavala s