Obľúbené filmy (7)
Prvý kontakt (2016)
Tento film si u mě vysloužil 1.místo u mých deseti nejoblíbenějších filmů. Tento snímek naprosto výborně ukazuje jak by lidé reagovali s cizí formou života a zároveň taky ukazuje vývoj naší politiky, kdyby k tomu došlo k prvnímu kontaktu a musím říci, že to vystihly přesně. Herci jsou mi sympatický, vývoj dění je fantastický a závěr je strhující. Naprosto doporučuji!
Na hrane zajtrajška (2014)
Když jsem tento film sledoval prvně, tak jsem o něm vůbec nic nevěděl. Pro mě se tento film zjevil náhle a dost mě překvapil. Děj měl logiku a skvělou akci. Neuvěřitelný, že je to už deset let.
X-Men: Prvá trieda (2011)
První X-Meni, kteří přešli na krapet dospělejší tématiku a velmi mile mě překvapili. Parádní akce a spousta momentů, při kterých vám zaskočí během sledování. A ten nápad zapojit mutanty do příběhu klíčových historických událostech je super! Mnohem lepší a zajímavější než starší sestava. Prostě paráda!
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Jeden z asi nejnapínavějších a nejakčnějších dílů Terminátora, který mi doslova bral dech. Zvraty byly super i postupný vývoj děje kam to všechno směřovalo. Nešlo to předvídat. Prostě Masterpiece!
Hviezdna brána: Návrat (2008)
Jako fanoušek Hvězdné brány jsem si toto zakončení náramně užil. Bylo to skvělé rozloučení se všemi hlavními postavami seriálu a tentokrát mi ani nevadila postava Camerona Mitchella (Ben Browder), který mi v seriálu vůbec nesedl. Nemám tenhle film v oblíbených jen z principu. Líbí se mi i zápletka, se kterou se museli vypořádat naši oblíbenci. Tahle situace uvedla naše hlavní protagonisty úplně do jiné sféry problémů a fungovalo to. I když film není bůh ví jak akční o proti Arše Pravdy, tak tohle zakončení fungovalo, protože hrálo víc na emoce a hlavně děj nebyl předvídatelný. Jednu chvíli vás film opravdu uvedl do situace, kdy jste nevěděli kam to vlastně směřuje. Nakonec mě to zahřálo u srdíčka.
Galaxy Quest (1999)
Taková blbina parodizující televizní seriály jako Stargate, Star Trek atd. narážející na absurdní klišé scénáristů a přesto má film své vlastní kouzlo, díky kterému se rád znovu a znovu podívám! Skvěle jsem se u toho bavil! Zápletka filmu dost nadčasová a zároveň konec skvěle předpověděl současný směr seriálové tvorby! Tenhle film je vyloženě pro fanoušky kultovních klasik a nadšence televizních seriálů. Strašně moc mi film přirostl k srdci.
Gravitácia (2013)
Naprosto nádherný snímek o překonávání životních překážek. Sice jsou ve filmu momenty, kdy si řeknete, že hlavní postava měla něco udělat v dané situaci jinak, jako třeba nesundavat si skafandr, když hoří na palubě, ale to není až tolik podstatné, protože nevíte, co by jste dělali v ten daný moment vy v takové situaci. Snímek mě naprosto uchvátil po všech směrech. Hudba je ve filmu naprosto perfektní. Dodává filmu až vyloženě hororovou atmosféru. Snímek patří mezi jedny z mých deseti nejoblíbenějších.