Posledné recenzie (30)
Nová holka (2011) (seriál)
PILOT: 98%, 1.série - 98%, 2.série - 97%, 3.série - 97%, 4.série - 97%, 5.série - 98%
Walking Dead (2010) (seriál)
Miluji zombie ale bohužel když nepočítám herní žánr tak je málo zombie hororů které by za něco stály. Naštěstí tu ale máme Walking Dead které je zpracováním úžasné a i když jsme tu měli pár epizod které nikterak neohromily furt si seriál drží laťku dosti vysoko...můžeme jen doufat že to bude čím dál lepší. PILOT: 95%, 1.série - 95%, 2.série - 90%, 3.série - 70%, 4.série - 85%, 5.série - 85%, 6.série - 95%
Údolie tieňov (2002)
Než jsem se na Údolí Stínů podíval podruhé měl jsem pocit že se u toho nebudu tak dobře bavit jako prvně...ale to jsem se mýlil, Údolí stínů považuji za jeden z nejlepších válečných filmů a za nejlepší roli Mela Gibsona. Někomu může vadit délka a ještě více natahovaný začátek u mě se ale jedná o + jelikož si k hercům za tu dobu utvoříte určité pouto a dokážete je potom lépe vnímat. Pro mě jakožto milovníka Vietnamské války byl tenhle snímek vynikající.