Obľúbené seriály (6)
Bronzová zahrada (2017)
Hned po prvním dílu jsem věděl že se mi to bude líbit a nebudu se u toho nudit. Vše je perfektní zpracované i provedené. Počet dílu je naprosto vyhovující. (y) Tohle se povedlo, skvělá série.
Rany z lásky (2006)
Slova nejsou potřeba, jednoduše dokonalost.
Žena na úteku (2002)
(y)
Yago (2001)
Dle mého docela a i určitě výborná podívaná, vždyť je to docela i sranda.
Amanda O (2008)
Převelice bláznivý seriál někdy až moc bláznivý, u tohohle se určité zasmějete. Co se tyče postav tak parádní ztvárnění i zpracovaní, samozřejmě má to své mouchy ale Vem to čert když se u toho celkem bavíte a ještě k tomu když má seriál tak skvělou atmosféru. Úvodní znělka byla celkem otravná ale i tak docela i k naslouchaní, scénář perfektní, herecký da se říct také zvládnuté, jednoduše zpracovaní se povedlo. Výběr protagonistu se povedl Natalia Oreiro je tady vážně bláznivá i Luciano Castro dokáže zaujmout svou postavou Danteho. Tele-novela to určitě není spíše taková bláznivá parodie. Kostýmy které nebo do kterých se Amanda O převleče se mi líbily a do serialu v skutku zapadlí.
Papírový dům (Netflix verze) (2017)
Naprosto geniální, špičkové provedení i zpracování každého dílů i série, jednoduše naprostá paráda i výběr herců se neskutečné povedl, jak už jsem psal výše, jednoduše naprostá paráda.