Posledné recenzie (475)
Ten, co slaví každý den (2024)
O hlavním protagonistovi filmu jsem předtím asi v životě neslyšel a podobné sportovní aktivity mě naprosto míjejí, přesto mě film dokázal strhnout, zaujmout a bavit. Podobně jako předtím podobně laděný snímek o našich skejťácích v počátcích tohoto "sportu" u nás. Kromě jiného potěšila obrazová kvalita použitých záběrů a výběr hudebního doprovodu, stejně jako slovenská píseň provázející závěrečné titulky. Potěšila i střídmá stopáž, jen o několik minut překračující hranici celovečerního filmu. Poctivé ****. První komentář zde.
Lieta v tom (2023)
Přiznám se, že podle syžetu jsem se na tento film docela těšil jakožto na "čistou" romantickou komedii amerického "střihu", ale dostal jsem něco trochu jiného. Jakési sci-fi pozadí, comicsové prvky vyprávění, spoustu pro příběh nadbytečných a téměř nevyužitých postav - nová kolegyně v podání Sandry Novákové, dvojice mužů odnaproti, kteří na mě zprvu působili jako gayové... K tomu soundtrack, nelogicky připomínající 70. a 80. léta (Špinarová, Korn). Zde mě nejvíc zaskočilo použití ústřední písně ze Samotářů (Hello, Lucky Boy...). Až z titulků jsem zjistil, že se jedná o další česko-slovenskou předělávku zahraničního originálu, tentokrát maďarského, čímž se snímek řadí ke komediím Známí neznámí, Přání Ježíškovi a Jedeme na teambuilding, tentokrát s o stupeň horším výsledkem. Ovšem na debut vcelku solidním.
Prázdniny s Broučkem (2024)
Vcelku pohodová rodinná letní komedie, která sice nenadchne ani neurazí, ale prázdninově naladí a přiměřeně pobaví. Děj je poměrně řídký, naštěstí proložený několika dobře napsanými, obsazenými a zahranými postavami, občasnými fóry a řadou (ne)očekávaných potíží. To vše proloženou recyklovanou hudbou (Schellinger, Katapult) a (snad) původní závěrečnou písničkou. Rozpočtem se sice snímek hodí spíše do televize, ale z plátna z něj mnohem silněji dýchne ta letní atmosféra. Na debut docela podařené, za mě čisté silné ***.