Posledné recenzie (104)
Ted (2024) (seriál)
Dobry serial zasvineny LGBTQBLABLABLA+ propagandou, ktora je v 6. diele neskutocne nasilu vnutena.
Modrooký samuraj (2023) (seriál)
Rozhodne jej mohli dat viac svalov a niektore bojove sceny spravit realnejsie. Inak ale velmi podareny serial, zaujimavy den, dobre spravene postavy, velmi dobre sa na to pozera. Taky animovany kill bill s lepsim dejom (dokonca tak aj hrala hudba battle without honor or humanity z kill billa :-))
Zaklínač - Série 3 (2023) (séria)
Proste soap opera. Kazdy tam po kazdom krici ako mu na nom zalezi a do toho plače, dej nic moc, stale sa na to da pozerat, ale jedna sa uz o slabsi priemer.