Posledné recenzie (4 159)
Vincent musí zemřít (2023)
... Hlavně pozor na oční kontakt... Začalo to velice slibně. Film měl hodně zajímavej námět ale ten nakonec alespoň v mým očích zůstal využit tak napůl. Snímek určitě nenudil ale myslím si že by se z něj dalo vytřískat daleko víc. 3hvězdy.
Devil Bat's Daughter (1946)
The Devil Bat(1940) Jean Yarbrough s Belou Lugosim byla celkem zábavná jednohubka. Tohle už bylo celkem zbytečný pokračování. Kdyby nevzniklo nic by se nestalo. Hodně slabý 2hvězdy.
Stovky bobrů (2022)
Palírník jablkovice versus stovky bobrů(najdou se tu i jiný zvířata)+ jiný nástrahy divočiny který na něho čekají. Z obyčejnýho palírníka kterej o lovu zvěře ví velký kulový se postupně musí stát nejlepší zálesák a lovec v okolí aby tak získal srdce své vyvolené. Zábavná taškařice a v jistým směru asi i pocta němým groteskám. Myslím si ale, že tenhle kousek doplácí na svoji přepálenou stopáž. Určitý zkrácení by nebylo na škodu. Bavil jsem se ale ruku na srdce taková prdel jak jsem čekal to prostě(alespoň za mě) nebyla. Nenáročná oddechovka u který můžete vyložit nohy na stůl a dát mozku voraz a užívat si gagy a někdy i šílený nápady zcela jistě ano. Na víc jak 3hvězdy to ale u mě není.