Obľúbené filmy (7)
Sedem (1995)
Naprostá paráda,vynikající režie,kamera,herci no prostě dokonalý!!A snímky který vznikli po tomhle filmu viz. Vraždy podle Jidáše,který si pohrávají s podobným námětem se Sedmičce nerovnají ani po kotníky....
Bílá paní (1965)
KDO NEŽIL,NEMOHL UMŘÍT,KDO NEUMŘEL,NEMŮŽE OBŽIVNOUT...........VIDÍTE SOUDRUHU,VĚDA!!!!:-) J.Bek ve své nejlepší roli...:-)
Hellboy (2004)
HELLBOY = the best "cool" hero
Podfu(c)k (2000)
Jeden z nejlepších filmů jaký jsem kdy viděl...Naprosto úchvatná směs vtipu a akce kde nádhernej je především scénář...Oznamuji proto tímto,že se tento film již po prvním zhlédnutí u mě zařazuje do mého TOP 10..
Ospalá diera (1999)
Nebojím se říct,že kdyby tenhle film dostal jakýkoliv jiný režisér tak že by to nestálo ani z polovičky za to,co nám předvedl Tim!
Pozemšťan (2007)
Wow!!! Myšlenkově nejnabitější film jakej jsem kdy viděl.. Každá věta co prof. John Oldman pronese mě nutila přemýšlet, že jsem nestíhal sledovat další scény a vždy mi trvalo tak minutu než jsem se vrátil zpátky do reality.. Proto po každé vyrčené myšlence měla naběhnout 5 minutová tmavá obrazovka, abyste měli čas si to v hlavně srovnat.. A ač jsem byl zezačátku pro remake (100mil. dolarů rozpočet, režie S. Spielberg) tak nakonci jsem si uvědomil, že monstróznost a ztvárnění minulosti, by tomuhle snímku jen uškodili.. Film by pak ztratil to kouzlo, kvůli kterému jsem byl ještě hodinu po skončení úplně v tranzu.. Takhle celou dobu nevíte na čem jste a jen si donekonečna omýláte otázku : "Vymyšlí si anebo je to skutečně pravda??"Verdikt: Jeden z nejlepších filmů jaký jsem kdy viděl, určen pro lidi, co rádi přemýšlí a vědí, že existují i věci mimo naše chápání ..
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
10 let starej film a pořád ještě nikdo nenatočil nic lepšího.Myslím taky,že ještě dlouho nenatočí.Vážně paráda...