Posledné recenzie (815)
Sobík (2024) (seriál)
Je to velice zvláštní a jiné. Dost často to chcete vypnout a utéct od toho, ale pak se zase vrátíte. Tedy aspoň já.
Antracit (2024) (seriál)
Mělo to spád, spoustu zvratů, přijatelné vysvětlení a bylo to napínavé, co víc si v tomto žánru přát.
Daaaaaalí! (2023)
Jedna hvězda za prvních deset minut - nekonečný příchod na hotelový pokoj vypadal slibně bizarně. Co se dělo pak, bylo pro mě už nestravitelné a naprosto nepřijatelné. Že to nebylo chytré, ftipné ani nápadité, vem čert, ale ono to bylo vůči Dalímu celou dobu vyloženě zlé - a to se odpustit nedá.
Posledný denníček (9)
Bilance roku 2023
Srdcové zahraniční seriály:
Kravaťáci (všechny řady)
Fauda (4. řada)
Diplomatické vztahy
Bílý lotos (1. řada)
Srdcové české seriály:
Dobré ráno, Brno!
Sedm schodů k moci
Volha
Extraktoři
Zahraniční seriály, které jsem letos viděla a mohu je s klidem doporučit:
Ztracena v bílém šumu
Noční agent
Věrná až za hrob
Spící pes
The last of Us
Zdravotní sestra
C.B. Strike
Věž (1, 2)
Nevyzpytatelné cesty Boží
Nejlepší české filmy:
Bod obnovy
Úsvit
Nejlepší zahraniční filmy:
Velryba
Milé dítě
Maštičkář
Trojúhelník smutku
Hodně štěstí, pane Veliký
Smrtící ticho
Víly z Inisherinu
Nyad
Nejlepší dokumenty:
Beckham
Sagrada Familia - Gaudího výzva
Nejlepší reality show:
Physical: Sto statečných
Největší bizár:
Vyšehrad: Fylm
Propadáky:
Sexuální výchova (řada 4)
Deset dnů dobrého muže (seriál)
Vrah přes inzerát (film)
Bledé modré oko (film)
Falešný profil (film)
Všechno, všude, najednou (film)
Pánský klub (český film)
Řekni to psem (český film)
Nejdrsnější věznice světa - ČR: pervitinové vězení (dokument)
Mário Biondo - poslední hodiny (dokument)