Posledné recenzie (4 891)
To se vysvětlí, soudruzi! (2024) (seriál)
Bavila mě ta ústřední pětice: Macháček, Cina, Fialová, Noha a Pavlovičová. Slabší už byly jednotlivé případy. Nejvíce mě pobavil liberecký komiksový superhrdina (E03) a elektrikářského poltergeista zachraňovala Eliška Křenková (E05). Nejrozpačitější byl poslední díl, jakoby snad tvůrci věděli, že žádná další řada nebude, a chtěli, aby mne to přestalo zajímat.
Labková patrola vo filme (2021)
Animované hračkářství pro děti. Ve svém žánru téměř dokonalé. Hlavní hrdinové vypadají jako plyšové hračky a jejich dopravní prostředky jako dětská autíčka (to se to bude panečku prodávat). Akce střídá akci, je tu dost humoru a padouch je spíš nešika k smíchu a zesměšnění. Na rozdíl od mnoha dětských podívaných bez obtíží snesitelné i pro dospělé.
Bratstvo (2021)
Dokument o dospívání třech bosenských bratrů je spíš sociologickou sondou do nezvyklé rodiny. Přísná muslimská výchova a náhlá nepřítomnost otce začnou odkrývat mezi bratry značné povahové i názorové rozdíly. Jenže stačí dva roky, aby se z toho daly vyvozovat nějaké závěry? Mně asi ne.