Obľúbené seriály (10)
Simpsonovci (1989)
Futurama (1999)
M.A.S.H. (1972)
Ajťáci (2006)
Hrozba z temnoty (2005)
Videl som prvu seriu..v ktorej sa nasli brutalne diely(hned prvy) ale aj vela podpriemernych.Ku koncu serie sa to dost zlepsilo a myslim ze tento serial ma tendenciu zlepsovat s a zo serie na seriu(ktovie kolko ich natocia).Zatila je to za 3 hviezdy a dufam ze po 2hej serii(ktora neviem kedy bude vysielana) budem moct dat lepsie hodnotenie ....................Takze po zhliadnuti 3 tej serie a prcych 2 deloch 4tej konstatuem ze sa serial fakt brutalne zlepsuje a zvysujem moje hodnotenie o 1 hviezdu.....takze zatial 4.....mozno po skonceni 4tej serie to bude aj 5