Obľúbené seriály (10)
Prison Break: Útek z väzenia (2005)
Hrdinovia (2006)
Chuck (2007)
Futurama (1999)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Smallville (2001)
Hra o trůny (2011)
Doteď jsem měl hodnocení 5*, bohužel za poslední dvě série musím zmenšit hodnocení na 4*