Posledné recenzie (373)
Jonghahamyeon urineun (2019) (seriál)
Tomuhle říkám vražda romantického seriálu. WTF? Přiznám se, byla jsem to schopná sledovat do 2 dílu druhé serie....pak už se to nedalo. Ještě k tomu když mám takovou úchylku se podívat na konec posledního dílu, abych se ujistila, že skončí s tím s kým by měla...a ejhle, ono to tak neskončí. Tak se snažím teda koukat chvíli po tom, co už ho poslala k šípku a zjistím, že vlastně ani žádný racionalní důvod neměla, že je prostě jen kráva. A tak si říkám, že třeba on je nějakej vadnej, ale ne....on je naprosto normální, sympatický pohledný kluk který ji dává dokola a dokola najevo, že o ní opravdu stojí a ona ho dokola a dokola posílá do hajzlu. Škoda mluvit....musela jsem přestat a pustit si něco lepšího s mým milovaným Song Kangem.
Okouzlující démon (2023) (seriál)
Naprosto úžasný seriál a to nebudu přidávat poznámku "na Jižní Koreu " protože za mě z Jižní Koreji pochází ty nejlepší filmy a seriály. My Demon je pro mě momentálně number 1 mezi romanťáky. Mělo to skvělou zápletku a když už si myslíte, že v polovině série to je vlastně už vyřešený, tak to pokračuje naprosto nenásilným způsobem a odkrývá další tajemství. Navíc milostný příběh je hrozně jemný a pomalými kroky se víc a víc prohlubuje v tu správnou dobu. Samozřejmě je to spíše dívčí záležitost, ikdyž moje sestra podotkla, že hlavní hrdina vypadá jako patnáctiletá holka ( za mě je k nakousnutí....mňamy ). A nechybí ani typické Korejské přehrávání, ale mě to nevadí a naopak si to užívám. Mít víc volného času, tak to klidně zkouknu během dvou dnů ( bohužel někdy musím i spát). Takhle mi to trvalo pět dní....a v posledním díle jsem se modlila, aby to neposrali....a oni to neposrali. Rozhodně se k tomu ještě vrátím....až zkouknu všechny ostatní Jihokorejské romantické serialy na Netflixu.
Strážcovia galaxie 3 (2023)
Když mi kdosi nastínil o čem to tak zhruba bude, tak se mi do toho vůbec nechtělo. Ale nakonec jsem byla příjemně překvapená, že se zase tak moc nevyžívali ve vizuálních ukázkách brutality na zvířatech, jak tomu bylo například v Avatarovi 2 (kterého mimochodem už nikdy nechci vidět). Ale samozřejmě potoky slz tekly, ikdyž už jsem film dávno dokoukala. Celkově to na mě dost zapůsobilo....dojemný příběh, skvělá hudba (některé songy už jsou na mém playlistu v autě), super vtípky....tentokrát malinko vulgárnější, alespoň co se týče českého dabingu, ale podle mě se to tam hodilo. Strážci si pořád drží vysokou úroveň a jestli to byl opravdu poslední díl, tak mě to hodně mrzí a budu doufat v comeback.
Posledný denníček (16)
Filmové rande s harfuskou
Já:
1) Zásnuby na dobu neurčitou (oblíbená herečka harf) 3(4)
2) Devdas (muzikál) 2(3)
3) Stockholm 3(4)
4) On the basis of sex 3(3)
5) Hellboy 2
Harf:
1) Poslední král ( film s hercem s GoT -Kristofer Hivju) 3(4)
2) Anna a apokalypsa 2(3)
3) Dáma ve zlatém 4(2)
4) Velvet Buzzsaw 2(4)
5) V pasti času 3(1)