Posledné recenzie (502)
Fallout - Minulost (2024) (epizóda)
No konečně se hýbe děj po pěti epizodách dopředu. Už jsem skoro nedoufal. Pěkné využití apokalyptického světa s myšlenkou dne obnovy, větší odkrytí 200 let historie a mysteriozita okolo vault’s. Scéna s démony na mostě naprosto dechberoucí, ani jsem nedutal. Prosím , ať už to dokonce jen šlape na plné obrátky! Pátý díl mě vrátil do hry a už mě to zase zajímá.
Frontline - 20 dní v Mariupole (2023) (epizóda)
Hrůzostrašné. No words needed. Snad jen, že bych to preventivně pouštěl všem dezolátům a popíračům války na Ukrajině. Ono by to ale ve výsledku stejně nemělo cenu, protože ukrajinská kinematografie je na takovém vrcholu, že si sama zboří velkoměsto, pozabíjí vlastní lidi, děti a pak režisér řekne STOP a maskérky jdou házet na komparzisty bomby, aby to vypadalo co nejrealističtěji. Pořád mi vrtá hlavou, jak může být Rusko velmocí, když je ta mentalita tak hloupá a naivní.
Počatie (2024)
Tak moc bych si přál ten film nadhodnotit a pochválit. Už jen kvůli toho, že Sydney Screamy si tenhle projekt vysnila, vyprodukovala a zahrála si v něm hlavní roli s velkou grácií. Bohužel dala přepsat námět absolutnímu no name scenáristovi a výsledek je slaboučký, nečitelný a hrozně nudný. Fajn výprava, ale moc jednoduchá návnada pro hororovou atmosféru. Docela zklamání po zajímavém traileru. Sweeney si v takových béčkách přeju i nadále, ale musí to být zábava. Tohle se bere příliš vážně a občas mi přišlo, že ten film neví , čím chce vlastně být. Finální scéna byla cool, ale jako samostatná výpovědní hodnota na mě nezafungovala.