Obľúbené filmy (10)
Klub bitkárov (1999)
Potomkovia ľudí (2006)
Lubezki je bůh kompozice
Temný rytier (2008)
And I thought, my jokes were bad... Kombinace Jokoerovo šílenství a vypiplané zimmerovské hudby, je něco uchvátného.
Počiatok (2010)
500 dní so Summer (2009)
Tenhle film se stane asi mým nejoblíbenějším (ne)romantickým filmem, teda už jím je. Originální, hravé a báječná Zooey. 90%