Recenzie (62)
Čierny panter (2018)
Kvalitní snímek a pěkné zpracování africké kultury. Určitě zaujme i změnou oproti předešlým Marvel snímkům.
Doktor Strange (2016)
Vizuálně skvělá podívaná se skvělými herci a pěkným příběhem. Jelikož však zápletka nebyla nic unikátního dávám stříbrné 4 hvězdy.
Comeback - Boží mlýny (2009) (epizóda)
Rozhodně lepší díl než většina posledních epizod.
Assassin’s Creed (2016)
Nebýt Fassbendera, film bych hodnotil mnohem hůře. Náboženský + zmateně zpracovaný snímek, který by bez špetky skvělých hereckých výkonů neměl nic do sebe. Film jsem měl to štěstí (ne)vidět na předpremiéře, protože tu noc jsem byl mimo Prahu a jsem za to neskutečně rád, protože bych z kina odcházel akorát zbytečně zklamán. Každopádně 60% za Fassbendera a fakt, že je to pořád jeden z nejlepších filmů podle hry, pokud nepočítám Warcraft, který asi opravdu jen tak něco nepřekoná.
Wolverine (2013)
Tento film budu nenávidět do konce svých dnů a to hned ze dvou důvodů: 1. Byl to jeden z mých nejvíce očekávaných filmů roku 2013. 2. Komiks tohoto filmu byl naprosto perfektní a tenhle snímek mi naprosto dokonale zničil názor na něj. #RIPWolverine2013
The Big Bang Theory: Unaired Pilot (2006) (TV film)
Docela dost děkuji za přepsání postav a zavrhnutí tohohle pilotu. S ním by seriál nebyl vůbec tak skvělý, jako doposud je.
Parfum: Príbeh vraha (2006)
Další artový kousek, jenž originalitu nabírá na unikátnosti hlavní postavy a ztrácí na zápletce, která sestává pouze z fanatické honby za vytvořením nejdokonalejšího parfému světa. Nebýt tak zbytečně brutálního průběhu a mnoha (ne)dokonalých hereckých výkonů, hodnotil bych lépe. Za mě 4/10
Matrix (1999)
Jeden z nejlepších přelomových sci-fi akčňáků, které skoro nejde překonat. Jednička byla jednoznačně tím nejlepším co Wachowští v trilogii předvedli, ale ačkoli dvojka ani trojka se tomuto snímku nevyrovnají, jako celek působí Matrix ještě lépe než samotný první díl. Navíc film potvrdil i úžasný talent Keanu Reevese, jehož herecký um doplňuje už tak nepřekonatelný svět Matrixu.
Hobit: Bitka piatich armád (2014)
Sice nepřekonává očekávání, které jsem dostal z velice podařené dvojky, ale je pravda, že snížení hodnocení způsobilo hlavně absolutně nelogické přesuny armád(Jednou je trpaslíků všech 500 a jakmile se vrátí kamera o pár minut později zase k nim je jich přespolovina pobitá a armáda je přesunuta nějak příliš vepředu než by měla být. Snad vystřižené záběry bude řešit rozšířená edice.
Železné srdce (2014)
Velice podařená druhosvětová řežba se známými a sympatickými herci, kde všechno šlape jako hodinky a realističnost smíšená s ukrutným štěstím zde překvapivě dobře působí i funguje. Je to jeden z těch atmosféricky temných, válečných bijáků, které podrobně ukazují hrůzy druhé světové i odhodlání vojáků stojících proti mnohonásobné přesile.