Posledné recenzie (969)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Začátek je trochu vlažnější, ale pak jde opět o super popcornovku, na který se opět vyřádili hejtři, kteří to museli okamžitě vidět (nebo ani to ne). Takovejm blbům přeju, aby už do smrti neviděli dobrej film, ostatní se nebojte hodnotit upřímně, není přeci ostuda vybočit z davu (idiotů).
Madame Web (2024)
Jasně, nejde o žádnej úžasnej komiksovej blockbuster, ale rozhodně to není žádná tragedie, na který by si musel každej vybíjet svůj hate...
Duna (2000) (seriál)
Ať je tohle televizní zpracování Duny sebevíc odfláklý po vizuální stránce, přivedlo mě do světa Arrakisu a za to jsem rád; ač to bylo v trochu opačným pořadí: Duna (2000), Děti Duny (2003), Duna (1984) a konečně Duna (2021/2024). Až na závěr konečně kniha(y). Ten příběh je prostě úžasnej a herci (i ti naši) jsou na tv produkci taky naprosto v pohodě. A Bára Kodetová je tady tak neskutečně hot, že jsem se do ní tehdy před 20 lety až tak trochu zamiloval ;)
Posledný denníček (1)
Hodnocení
odpad - nekoukatelná sra*ka
1* - ze soucitu (pokud je aspoň ten zaslouženej)
2* - podprůměrnej kousek, na kterej se dá koukat
3* - průměr
4* - solidní zábava, který ale ještě něco k dokonalosti chybí
5* - skvělej film / seriál, kterej si můžu pustit kdykoliv...