Recenzie (201)
Na zlej strane (2018)
Netypický bank robbery movie, ktorý má niečo naviac. Coenovské tempo a neskutočnú chémiu postáv. Mel Gibson sa tu vskutku vyšvihol. U mňa, s touto doslova vražednou kombináciou, zaslúžené štyri hviezdičky.
U Zlatej rukavičky (2019)
Menej takýchto filmov. Danke für Ihr Verständnis.
Old Henry (2021)
"Fact is... I don't even know who or what I was anymore."
TripNY II (2020)
Five stars 6th PART.
Hymen (2003)
Cattet, Forzani, budíček!
Pieseň mora (2014)
Nechal som sa uniesť.
Six Apartments (2010)
Silné. Veľmi silné.
Exhibition (2013)
Chantal Akerman II.
Pád Kabaly - Konec světa tak, jak ho známe (2020)
Mám silnú predtuchu, že na tomto dokumente môže byť viac pravdy ako nepravdy. Sprvoti sa to ťahá, je to také nemastné neslané, ale postupne to graduje. Kto videl Above Majestic a veci podobné, mi isto dá za pravdu. Záverečná PART 10 ma úplne odrovnala. Už dlhšie sa špekuluje kto sa môže skrývať za (ne)smrteľníkom “Q”. Pokiaľ budeme svedkami uvedeného zmŕtvychvstania, považujem to za udalosť storočia! V opačnom prípade prehodnotím na odpad a podobnými záležitosťami sa viac nezaoberám.
Temple of Truth (2018)
Zostrih filmov filmového archívu sa razom stáva klenotom filmového archívu!