Obľúbené filmy (8)
Jurský svet (2015)
Avatar (2009)
Captain America: Občianska vojna (2016)
Super film.Doporučuji všem kteří sledují Marvelovky a nejlepší je tam Captain Amerika, Backy, Vanda, Ant-man a black Panther.
To (2017)
Na horor velmi dobré. Nebylo to ani moc strašidelné, což je trochu fajn a trochu ne!?
Čierny panter (2018)
Nejlepší film ze série Marvel!!!!!! |Nejlepší postava:Sestra od Black Panthera!!!!! Strááááááášně dobré efekty, super Vozidla a HLAVNĚ super zbraně!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pacific Rim: Povstanie (2018)
Ready Player One: Hra sa začína (2018)
Nejlepší Filmy Roku Podle Mně : 3. Pacific Rim : Povstání 2. Ready Player One : Hra Začíná 1. Avengers : Infinity War
Avengers: Nekonečná vojna (2018)
Super film.