Obľúbené seriály (7)
Orange Is the New Black (2013)
1. séria- *****, 2. séria- ****, 3. séria- *****, 4. séria- *****
Queer as Folk (2000)
Nesmierne sa mi to páči. To prostredie, hlavne z párty, je skvelé. Úžasne vykreslené charaktery, skvelé herecké výkony. Do seriálu sa vžijete a prežívate všetky tie veci či s Brianom alebo Emmettom či úžasnej Debbie, ktorej nikdy nemáte dosť.
Kráľovstvo (1994)
Ako iste každý dobre vieme, v Dánsku sa rodia najväčšie filmové talenty. Čo sa týka spracovania Lars von Trier je jasným príkladom. Skvelý seriál, ktorý sa nedá nezbožňovať. Úplne šialený s dávkou všetkého čo má mať. Excelentné dielo.