Recenzie (15)
Roztomilé mrchy (2010) (seriál)
Neuvěřitelně napínavá záležitost. Tenhle seriál vás chytí, i když si první díl pustíte s tím, že vám se to rozhodně nestane a na nějaký 16ti letý přemoudřelý nány koukat nebudete. Budete. :)
Autorozprávky (2011)
Trosku mi to pripomina film Na pude, protoze vytvarne zpracovani nekterych pohadek je opravdu fantasticky a napadity, ale pribehy samotne dost zaostavaji (ale pravda, cilova skupina jsou deti). Napriklad pribeh o rybari, kde postavicky byly vystrizene z papiru, domy ztvarnovaly knihy a svetem byl obycejny byt, se moc povedl, uzasny napad a krasne provedeni.
127 hodín (2010)
achjo, nebejt tech radoby umeleckejch (jestli to dobre chapu...) scen, tri zaberu v jednom a podobnejch dneska asi strasne free, cool a in zalezitosti, tak by to byl uzasnej film, protoze pribeh, hereckej vykon jamese franca a kamera 90% filmu jsou skvely. njn, kdyz se neco da pokazit, tak proc ty moznosti nevyuzit :(
Fish Tank (2009)
prve jsem film po cca 20 minutach zavrela s tim, ze koukat na pubertalni hiphopery opravdu nehodlam, ale na zaklade mnoha doporuceni jsem ho nakonec dokoukala a jsem za to rada, neuveritelne realistickej film a z talentu "neherecky" obsazene do hlavni role jsem si sedla na zadek.
Korisť (1998) (seriál)
jeden z nejlepsich sci-fi serialu, kterej bohuzel pred lety zazdila tv nova, jelikoz ho vysilala (pod nazvem lovna zver) v nedeli po desate hodine vecerni.
Operácia Dunaj (2009)
nechapu ani v nejmensim, proc se do teto slataniny nechalo obsadit tolik vynikajicich ceskych hercu. v prubehu celeho filmu jsem neustale bojovala s myslenkou, ze se seberu a jdu... spatne i jako fraska.
Tri sezóny v pekle (2009)
priznavam, ze jsem nepochopila, co se film snazi rict. jestli tedy vubec neco... dvojice spratku cizopasicich na spolecnosti se postupem casu dostava do problemu, no a? to nema s nejakym rezimem nic spolecneho... ovsem jestli mel byt film o mladem intelektualovi, kterej bojuje proti rezimu, jenz mu hazi klacky pod nohy, tak se skutecne NEPOVEDL, protoze ani jedna tato skutecnost se jaksi ve filmu nevyskytla ani naznakem. 3 hvezdicky davam za kameru a herecke vykony.
Sněženky a machři (1982)
dovedu si predstavit, ze cloveka na prahu puberty tento film muze nadchnout a asi i pobavit. kazdopadne tendence delat z tridnich grazlu hrdiny je trosicku usmevna
Ježiš je normálny! (2008)
nikdo asi nepochybuje o tom, ze se nejedna o nic jineho nez lacinou napodobeninu snimku JESUS CAMP... TCV je natolik kontroverzni spolecenstvi, ze se o nem nezajimavy a nesokujici film zkratka natocit neda. na druhou stranu je dobre ceskemu cloveku, ktery nema o nasi nabozenske scene skoro zadne povedomi, ukazat, kdo ze to na andelu kazdy patek vyrvava, jak nas jezis totalne miluje, to jiste... :) zajimave ale je, ze na besede s Kozohorskym na ETF UK vyslo najevo, ze autorka zverejnila sceny, ke kterym nemela souhlas a nekolika lidem z tohoto spolecenstni tak dost zkomplikovala zivot.
Veľký rešpekt (2008)
pokud mel film poukazovat na upadek lidske spolecnosti, tak se povedl... trapnost strida ubohost a naopak. naprosto zbytecnej film o nicem.