Posledné recenzie (24)
Indiana Jones a Nástroj osudu (2023)
tak jsem zkusil IJ a fakt stačilo. To je jedna pitomost za druhou. A tak jak bylo řečeno v Big Bang Theory m: "Kdyby Jones neudělal nic, tak náckové nemají šanci, protože ho celou dobu jen sledují. Zkrátka 2,5h nekoukatelných blbostí
#annaismissing (2023)
3.5 Je zde mnoho zajímavých a překvapivých zákrutů ale nepřišlo mi to jako vyloženě zásadní počin. Zároveň to na mě hlášky dnešní mládeže působily velmi strojeně a je znát, že je psal člověk starší generace.
Bod obnovy (2023)
Film bod obnovy tak nějak balancuje mezi evropským a americkým stylem výpravy a díky tomu plně neuspokojí ani neurazí nikoho. Herecké výkony nejsou špatné, ale dialogy působí strnule, jako by sami představitelé byli roboty budoucnosti. V neposlední řadě prostředí z nesta střední Evropy za 10 až 20 let je přivedené jak do extrému moderního velkoměsta kde i dopravní značky změnily design, tak do protipólu kdy kousek za městem není jediný kus moderní technologie a vse vypadá jak z konce minulého století. Zkrátka nenadchne ani neurazí.