Recenzie (5 921)
Tajomný vlak (1989)
Mírně nadprůměrný film se skvělou hudbou.
Golfová palica (2004)
Nebýt součástí filmu scény z vězení, určitě bych se nenudila a bylo by to na plný počet.
Exemplárny prípad (1988) (TV film)
Psychologické drama, které kdyby mělo lepší výpravu a propagaci, by již dávno prošlo nějakými nenechavými prackami holywwodského remakera.
Rátanie havranov (1988) (TV film)
Za největší pozitivum této veselé taškařice ze života osleplého vůdce skupinky malých ekologů a jeho svěřenců lze považovat scénu, během níž robátka obklopila lesníka s bujarým pokřikem, od nějž jsem očekávala, že přejde do zpěvu „Hajný je lesa pán, co slíbil, to nám dal." Na tom samotném by nic tak skvělého nebylo, ale díky tomu jsem si pak záhy pustila film Ať žijí duchové a výborně se pobavila.
Dvaja (1987) (TV film)
Velmi komorní drama, na němž lze ocenit několik nepřehlédnutelných aspektů. Velmi nepovedený syn Martin velmi povedeného otce Mikuláše zde odvedl zřejmě svůj životní výkon, nepřehrával, mluvil srozumitelně a dokonce působil v roli důvěryhodně. Za povšimnutí rozhodně stojí scéna, jednoduchá, leč silně působící. Roztomilou třešničkou na dortu je fakt, že Kvietik oslovuje Pántika „starký."
Úsmev diabla (1987)
Kdybych řekla, že film měl hloupý scénář a naprosto nezvládnutou režii, budu oprávněně považována za hodně tolerantní ke slovenské tvorbě.
Kamenný chodníček (1985) (TV film)
Krásný vlastně pohádkový příběh doplatil na smutně levnou televizní výpravu.
Tábor padlých žien (1997)
Zrovna film roku to není, ale nepředstírá žádný intelektuální záběr, nesnaží se na nic hrát a k vyprávění používá značný nadhled.
Keď báčik z Chochoľova umrie (1990) (TV film)
Kdyby Zednikovič tak nepřehrával a neustále se nepitvořil, mohlo to být mnohem lepší. Asi mu nikdo neřekl, že karikováním karikatury dělá karikaturu sám ze sebe.
L. A. - Utajené skutočnosti (1997)
Některé vedlejší příběhy vynechat a mohlo to mít i docela slušný šmrnc.