Recenzie (5 921)
Three-Body (2023) (seriál)
Udržet nesmírně vysoko nastavenou laťku ve všech epizodách by bylo asi nereálné. Ty z prostředí základny mě bavily z počátku nejméně, nejvíce jsem si užívala u hry. Velmi mě bavily i vizuální hříčky s divákem, kterému byly servírovány falešné indicie v podobě makrozáběrů. Skvělý scénář a výtečná režie, těšila jsem se na každý další díl a doufám, že budou následovat další řady.
Prišla v noci (2023)
Jiříček se, přesto že je dospělý chlap, nedokáže postavit matce, a tak se nechává cloumat manipulativní ženou, která s příchodem důchodového věku zjistila, že má syna. Simona Peková je dokonale na pěst.
Smysl pro tumor (2024) (seriál)
Ano, Kopáčová prostě umí. Tenhle seriál má vše, co je potřeba. Drama, nadhled, drsnou realitu, vzestupy i pády. Asi není potřeba opakovat, že Bartoška je skvělý herec. Můj největší obdiv má však Tereza Brodská, nikoliv za herecký výkon, ale za to, že se nechala vyfotit nahá.
Adikts (2024) (seriál)
Česká televize si o něco takového už dlouho říkala, konečně z ní někdo za její peníze udělal veřejně pořádného blbce. Oslava fetu v šesti dílech, úlet úletů a nikdo na to Sedlákovi nepřišel, gratuluju, skočili mu na špek.
Sprisahanie šedej rasy (2017)
Opravdu nevím, jestli to mám brát vážně. Dramaturgicky naprosto mimo, kamera se věnuje všemu jinému, jen ne tomu, čemu by měla. Pokud to měla být parodie na něco, tak asi je to v pořádku. Jinak je to ryzí amatérismus představující pitoreskní postavičky žijící nedaleko jaderné elektrárny. A pak že jádro nemá vliv na lidský organismus!
Dobré ráno, Brno! - Série 2 (2024) (séria)
První série si ladně střílí z televizních poměrů, druhá série nasedla na tobogán a rychlým sešupem si dojela k hospodskému humoru z nezaplivanějšího pajzlu.
To se vysvětlí, soudruzi! - Ostře sledované UFO (2024) (epizóda)
Nemám ráda Cinu, ale na celém tomhle projektu mi vadí nejméně. To snad hovoří za vše. Trapné, vtipy z páté cenové skupiny, Kaneňáky vedle tohoto ční jako umělecké Pamíry.
Bratia (2023)
Tak takhle vypadá nejlepší český film roku 2023? Ještě, že jsem viděla i jiné snímky z předešlého roku, jinak bych propadla zoufalství. Nudné, špatně natočené, bez jakéhokoliv kontextu, až má člověk dojem, že hlavní snahou bylo nevyvolat žádné emoce. Překvapivě celkem dobrá Dyková, jiná překvápka se nekonala.
Nevyzpytatelné cesty Boží (2022)
Oriol Paulo si mě povodil, celou dobu filmu jsem váhala, kde je pravda. Jen malinká špetička tomu chyběla k dokonalosti jeho jiných filmů.
Bod obnovy (2023)
Vizuálně na světové úrovni, herecky velmi dobré, scénář přichází se zajímavým nápadem, jen režie je taková nevyspělá, klimbající, až pomalu ukolébá i diváka.