Obľúbené seriály (10)
Alexandr Dumas starší (1970)
Jednoznačný vrchol Dietlova díla. To se s jinými seriály nedá vůbec srovnat. Na stejné úrovni je pouze F.L. Věk. Vynikající Vladimír Menšík!! Vynikající Jan Kačer!! 100%
F. L. Věk (1970)
Tento seriál patří do Zlatého fondu české kinematografie.100% Když se dnes porozhlédnu po současné produkci, tak je mi ze všech těch Ordinací, Cest domů, Ulic, Přístavů, atd doslova na blití.
Chalupári (1975)
Jeden z našich nejlepších seriálů o obyčejných lidech z vesnice. Seriál, který vás chytne za srdce a nepustí. Obyčejné lidské příběhy nabité humorem a lidskostí. To dnes nikdo natočit neumí. O žádnou propagandu tam nešlo. Ani náhodou!! 100%
Návštěvníci (1983)
Nejlepší Sci-fi seriál všech dob. 100%
Arabela (1980)
Nejlepší pohádkový seriál všech dob! 100%
Sňatky z rozumu (1968)
Výborný seriál. 100%
Byli jednou dva písaři (1972)
Další z vrcholů seriálové tvorby Jaroslava Dietla. K tomuto seriálu se rád vracím. A nikdy se u něj nenudím. 100%
Byl jednou jeden dům (1974)
Tento geniální seriál patří k mým oblíbeným. Hodnotím velmi vysoko. 100%
Lietajúci Čestmír (1983)
U Čestmíra jsem se vždy dokonale pobavil a nasmál. Vladimír Menšík tady nemá chybu. Ta tragikomická poloha mu skvěle sedí. A role dospělého Čestmíra se zhostil na výbornou. 100%
Pan Tau (1971)
Jeden z nejlepších seriálů všech dob.