Posledné recenzie (89)
Zaklínač: Pokrevní pouto (2022) (seriál)
Neuvěřitelně levná blbost. Nebo blbá levnost.
Akumulátor 1 (1994)
Nejslabší Svěrák, po 20 letech jsem to zkouknul, jestli to nezanechá jiný dojem než před lety - nezanechalo.
Kondom hrůzy (1996)
Jak mi tohle mohlo tolik let unikat :D