Obľúbené seriály (10)
Simpsonovci (1989)
Chalupári (1975)
TOP - doterajší seriálový viťaz ,asi ťažko ho niečo prekoná
Tridsať prípadov majora Zemana (1974)
klasika s Honzom Zemanovie - bravúrne natočené,o historických faktoch by sa dalo diskutovať dosť dlho-ale seriál je top porovnajte s ružovou záhradou