Posledné recenzie (86)
Ripley (2024) (seriál)
První polovina mě celkem nudila, druhá polovina už má spád a těšil jsem se na každý další díl, ale film Talentovaný pan Ripley (1999) mi přešel prostě lepší, zábavnější a více rozvedený na to, že je několikanásobně kratší. Tudíž v tomto případě film lepší než seriál.
Boj o moc (2018) (seriál)
Kvalitní drama, kde Shiv je emocionální blbka, Roman vtipný, navenek drsný frajírek, uvnitř uplakánek. Jediný Ken za něco stojí a mohl by to firmu fakt vést, na druhou stranu má zase tendence si sem tam něco šňupnout. Zajímavý příběh, který rozhodně nenudí a v současné tvorbě seriálů nadstandard, nicméně dle mého názoru Better Call Saul stále lepší, bohužel ceny Emmy říkají opak a kecají!
Fresh (2022)
Aneb jak se Tinder randíčko může zvrtnout. Taky mám jít brzy na jedno, tak nevím jestli si to nerozmyslím..