Obľúbené filmy (10)
Vražda ing. Čerta (1970)
Od prvého tónu mi tento film prinášal na tvár široký úsmev: Michajlov, Kubišová, Bohdalka, gýčková cute scéna... a potom ten vážne absurdný dej, ktorý je viac vážny ako absurdný!
Pelíšky (1999)
Psycho (1960)
Slnko v sieti (1962)
Tento film je dokonalý po všetkých stránkach. Zistil som to, keď som mal 17, a nič sa na tom odvtedy nezmenilo.
Zabil som svoju matku (2009)
Shrek (2001)
Psí ostrov (2018)
Pri tomto filme vždy plačem.
Liza, líščia víla (2015)
V tomto filme je všetko. Je to romantický film, komédia, artový film, scifi o smrti, poézia. Je v tom poetika japonského popu, fínskeho country a občas aj nejaká filmová hudba. Umenie sa snúbi s vkusným gýčom a oči tešiacim nevkusom. Rád Lizu porovnávam k už kultovému filmu Amelie. Hej, Maďari to s kamerou vedia.