Posledné recenzie (151)
Finestkind (2023)
Hodně zajímavej kousek a podle mě trošku promrhanej námět. V první řadě velikej přešlap s nálepkou krimi/thriller, až na náznak ve vrcholu příběhu se objeví něco trošku připomínající řadovej thriller, ale jinej je to vynikající drama. Trošku zbytečně natažený přes dvě hodiny - hodina a půl max by to hned vyšvihlo ještě výš. Začátek se hodně táhne, k charakteru postav stejně nepřidává.Pokud by se role scénáristy ujal člověk, co by odvedl lepší práci (a klidně to potom natáhl i na ty 2 hodiny, jen bez toho patlání), klidně si myslím že by to mohlo být cenami ověnčené drama - hodně klade důraz na vztahy postav, velice příjemný, neobvyklý prostředí (který je nádherný!), hodně vrstev, většina postav má velkej potenciál.... Byl jsem z toho hodně v rozpacích - zezačátku jsem nevěřil, že to dokoukám, prostřední část perfektní, neuvěřitelně jsem si to užíval a takési jakési vyvrcholení a rozuzlení bylo trošku zbytečný.
Černé zrcadlo - Beyond the Sea (2023) (epizóda)
Za mě jedna z nejlepších epizod Black Mirror vůbec. Celej díl trefná melancholická i trošku napínavá atmoška. Ač obě Kate Mara a Josh Harnet jsou veliký jména, Aaron Paul bez debat neskutečnej tahoun.
Sharper (2023)
Po trošku vleklým začátku se to s nástupem Maxe rozjede a je to bomba až do konce. Je to tak brilantně a poutavě poskládaný, že ty dvě hodinky utečou jak nic a člověk je skoro celou dobu napnutej jak kšandy. Docela dlouhou část filmu jsem měl takový ten pocit částečně tajemna, částečně uspokojení dokonalosti plánů a neustávající zamotávání zápletky, co uměly navodit ty krimi thrillery v devadesátejch letech. Ač pro mě osobně byl konec docela neuspokojující, kompozice vyprávění filmu mi přišla natolik dokonalá, že jsem si ho stejně nejvíc užil a hodnocení na celkovým dojmu to neubralo.