Obľúbené seriály (10)
Věřte nevěřte (1997)
Skam (2015)
Proč? 13x proto (2017)
Spolu se Skam 2 nejlepší seriály :) ♥
Odložený prípad (2003)
American Horror Story (2011)
Láska až za hrob (2014)
I když se na telenovely nedívám, tak tahle je jediná, co mě chytla. Zamiloval jsem si to, dávám 90%.
Elita (2018)
Za mě 1. místo v seriálech ♥ těším se na 3. sérii