Recenzie (1 689)
Duch - Pračka (2022) (epizóda)
Dobrý. :) Duch pomáhá s vyšetřováním případů svým myšlením z druhé strany, navíc na chvíli slyší, co oběti říkají. Jen jsem zvědav na vysvětlení, proč oběti vraždy mohly odejít pryč a náš mafián zůstává..?
Mentalista - Redemption (2009) (epizóda)
Z počátku se projevuje mentalistův humor, pak se přidává ale trocha jeho arogance, uplakanost, že u policie končí a pak už se řeší de facto syrová detektivka.
Hry o život (2012)
Zajímavá myšlenka přenesení gladiátorských her a otrokářství do žánru sci-fi, ale zbytek byl celkem předvídatelný... Navíc, čekal jsem, že alespoň k nějakému společenskému zvratu dojde a ne jen, že hlavní hrdinové přežijou...
Mutanti (2017) (seriál)
Krásné navázání na původní X-Meny, řeší se opět téma genocidy a dobro a zlo z různých úhlů pohledu.
Mutanti - Season 2 (2018) (séria)
Sérii jsem sledoval na 2x. Napoprvé jsem neviděl poslední díl, který skončil ohromně. Nicméně některé díly byly "jen dějové" bez pointy, takže celkově hodnocení série 4*.
Mutanti - Znamenie osudu (2019) (epizóda)
Trošku otevřený konec, ale ohromný závěr... Ohromná oběť a naplnění smyslu osudu a života. Dojalo.
Duch - Krysa (2022) (epizóda)
Celkem zdlouhavý úvod na akční scénu, ale zajímavá zápletka. :) Jsem zvědav na pokračování.
Simpsonovci - Homer Loves Flanders (1994) (epizóda)
Kdyby byl každý jako Flenders, tak by bylo nebe na zemi. :) Krásné a pamětihodné! :)
Žena v čiernom (2012)
Teď se koukám, že tento film už tady jednou byl a verze s Radcliffem je jen upgradem... No, jako pěkná lekačka, ale nevím, jestli byl důvod filmovat znovu a s "Harrym Potterem"? Psychologie nic moc, pointa taky, ale horor fajný. :)
Čokoláda (2000)
Rozhodně zajímavé téma ortodoxní nesnášenlivé společnosti vs. ti, kteří do společnosti přinášejí nějakou změnu. :)