Obľúbené seriály (10)
Sherlock (2010)
Wow, skvělý seriál plný napětí, překvapení, zvratů ale i humoru. První dvě řady jsou dokonalé, ta třetí mi přišla lehce ochuzená, alespoň co se řešení případů týka, neboť se řeší hlavně Sherlockovo zmrtvýchvstání a pak Watsonova svatba, ale i tak se mi líbila. Už se nemůžu dočkat čtvrté řady.
Osmý smysl (2015)
Hra o trůny (2011)
London Spy (2015)
Wow! Teď jsem dokoukal poslední díl a ještě pořád mám husí kůži. Jsem v šoku, uchvácen, nadšen. Tento příběh plný lží, tajemství, zvratů mě úplně pohltil. Ben Whishaw se stává mým velmi oblíbeným hercem. Herecké výkony jsou fantastické, celá atmosféra je dechberoucí a příběh pomalu plyne, ale nenudí. Tleskám...
Moderná rodina (2009)
Hledání (2014)
Úplně normální (2012)
Je to zábavné, milé, bláznivé, a já se skvěle bavím. Každý díl mě nabil pozitivní energií a vykouzlil mi úsměv na tváři, a už "jen" za to - pět hvězdiček. Navíc Bryan s Davidem jsou vážně roztomilý pár, který se chce stát rodiči. Samozřejmě musí řešit problémy a bojovat s předsudky, ale oni to zvládají výborně, vlastně úplně normálně.
Miranda (2009)
Ať jedí koláče (1999)
Tak do tohoto seriálu jsem se zamiloval. Narazil jsem na něj úplnou náhodou a zprvu jsem se vyděsil, co je to za parodii na Marii Antoinettu. Nakonec jsem byl ale nadšen. Dawn French a Jennifer Saunders jsou dokonalé a snad se nejde nesmát. Dokonce i český dabing od Nadi Konvalinkové a Jaroslavy Obermaierové je vynikající.