Obľúbené filmy (8)
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
I dnes, po tolika letech a tolika zhlédnutí si to člověk stále užívá. I teď se najdou filmy, které vypadají hůř než tahle pecka z roku 91... Revoluční dílo, nejlepší sci-fi všech dob a absolutní kult.
Matrix (1999)
Vzpomínky na lásku (2004)
Nejhezčí romantický film všech dob
Princezná Mononoke (1997)
Asi nejlepší Miyazakiho film, který v mnohém připomíná o dvanáct let mladší Avatar:)
Ong-bak (2003)
Naprostá bomba mezi akčními filmy. Tony Jaa "spadl z čistého nebe" přímo na pomyslný trůn filmových bijců. A nejspíš tam bude ještě hodně dlouho.
Statočné srdce (1995)
Nejlepší historické drama. Skvělí herci, nádherné scenérie, krásná hudba, smutný konec. Co víc si přát.