Obľúbené filmy (10)
Titanic (1997)
Pre mňa jeden z najlepších a najkrajších filmov, čo som mala možnosť vzhliadnuť. Film filmov. Môžem ho pozerať stále dookola a aj napriek svojej dĺžke ma nikdy neomrzí a vždy vo mne vyvolá silný dojem. Aj takto romanticko-tragicky sa dá pojať nešťastný príbeh Titanicu, ktorý rozhodne patrí na 1. miesto v mojom rebríčku obľúbených filmov.
Hačikó: Príbeh psa (2009)
Nádherný, dojímavý až smutný príbeh o oddanej vernosti najlepšieho priateľa človeka - psa uchváti každého diváka, ktorý miluje psíkov. Príbeh ma chytil silno za srdce a dojal až tak, že mi až tiekli slzy potokom:-) Tento film si jednoznačne zaslúži 5*
Kráľovská aféra (2012)
Skvelé! Zobraziť skutočnú udalosť z histórie formou romantickej drámy bol naozaj skvostný nápad, ľudia milujúci historické filmy a romantiku si prídu na svoje :) Herecké obsadenie sa mi páčilo, zvlásť hlavné postavy obsadené Madsom Mikkelsenom a Aliciou Vikander, svoju úlohu zahral perfektne aj "šialený" Mikkel Boe Følsgaard. Dej, zápletka, kostýmy, interiér, či exteriér, všetko sa mi páčilo na jednotku.
Trhliny (2009)
Nožnicovoruký Edward (1990)
Pomáda (1978)
Mrázik (1964)
Klasická rozprávka z Ruska, bez ktorej si neviem predstaviť vianočné sviatky. Vianoce bez deda Mrázika, Nastenky, zlej Marfy a psíka Ťapka by boli pre mňa o ničom, toto je už stará klasika, na ktorú som si zvykla. Nemusím vidieť ani Tri oriešky pre Popolušku, či Perinbabu, ale toto ruské dielo by mi chýbalo.