Posledné recenzie (80)
Teória veľkého tresku - The Alien Parasite Hypothesis (2010) (epizóda)
Strašně slabý díl. Řešení nadrženosti Amy je opravdu nezajímavé a otravné. Otravná je zatím i postava samotné Amy. V pozdějších sériích už bude více normální. Na druhé straně Bernadette je tady ještě sympatická a až v následujících sériích bude nesnesitelná, otravná a protivná. Tento díl nezachraňuje ani Howard a Raj, jejichž hádka o to, kdo je hrdina a kdo pomocník není moc zábavná.
John Wick 4 (2023)
O stupeň lepší než špatná trojka, ale pořád žádná hitparáda. Jednička je stále nejlepší, pak o něco slabší dvojka, aktuální čtyřka a jako poslední trojka. Strašně natahované a ty akční scény už mě ani moc nebavili. Než akce, tak to byla spíše choreografie, kdy šlo u jednotlivých postav silně vidět jejich aktuální myšlenky typu "teď musím spadnout", "teď se otočím a spadnu", teď nesmím střílet jinak bych Wicka zastřelil, tak musím čekat", "teď nemůžu střílet jinak bych ho zastřelil, takže půjdu k němu a zkusím ho praštit zbraní" a tak dále. Dlouhé, umělé dílo. Taky mě štvou ty neprůstřelné obleky. Každý je rázem nezranitelný, stačí si občas jako zvednout sako a zakrýt si obličej a je to. Vypadá to fakt špatně a divně. Po jedničce se na to měli raději vykašlat. Jedničku si pustím ještě hodněkrát a rád, další díly už však zopakování nepotřebují.
Sabotáž (2014)
První hodina a čtvrt byla vážně dobrá a místy to mělo i opravdu dobrou atmosféru, ale když zjistíte, že za všemi těmi vraždami stojí baba, která má 30 kg i s postelí a je tak vyfetovaná, že sotva stojí a dá dohromady kloudnou větu, se svým novým přítelem, tak to bylo fakt zklamání. A i ten jejich důvod byl totálně d*bilní a nelogický. Kdyby po nich fakt šli ti lidi z kartelu, tak by to bylo mnohem lepší.