Obľúbené filmy (10)
Armageddon (1998)
Asi nejlepší katastrofický film co jsem kdy viděla. Romantický, sci-fi, komický. Úžasné obsazení, pěkné triky a dobrá kamera. Prostě film na kterej se můžu koukat pokaždé když ho dávají v televizi a pokaždé ta slza ukápne.
Jadro (2003)
Drvivý dopad (1998)
Samozřejmě horší než Armageddon. Ale opět vynikající Morgan Freeman jako prezident USA a Roberd Duvall jako astronautický veterán. Příjemně pobavilo.
Da Vinciho kód (2006)
Anjeli a démoni (2009)
Štvrté proroctvo (2009)
Rivali (2013)
Kleopatra (1963)
Vymedzený čas (2011)
Jo, tak tohle me bavi! Konecne nekdo prisel se zcela novym , neokoukanym scenarem, ze jsem i prekousla absolutne nesympatickou Amandu Seyfried.