Recenzie (614)
Problém tří těles (2024) (seriál)
Velmi dobre. Posledni epizody z 5. uz se tesim na dalsi dily.
Signál (2024) (seriál)
V podstate takovy odpoledni serial pro decka. nebyt obcasnych drsnych scen. why not.
Bojovník - Série 3 (2023) (séria)
O dost mene zajimave, nez prvni dve serie, ale stale dobre. Specialni dil (mimo Chine town) slabsi.
Geostorm: Globálne nebezpečenstvo (2017)
Pohoda. Na dopoledni relax. jiste ne tak spatne, jak nekteri uvadeji.
Mastičkář (2023)
Nadherne zachyceni doby zacatku 20. stoleti na vsi.
Sněžné bratrstvo (2023)
Přežít bylo lepší. Tady nebuduji vztah k postavam, potencialne silne okamziky radeji vynechaji. Dobre. Ale prilis intelektualne chladne.
Krematorium - Strejda Jirka (2024) (epizóda)
Tomas Svoboda je spis grafoman, nez scenarista. Jediny vtip byl: “co ty?”
Pod vodou (2020)
Až do příchodu příšer, super survival akcnak. Pak uz je to takova kombinace Vetrelce s Cloverfield pod vodou. Koukat se na to da.
Oppenheimer (2023)
Nolan: Hlavne to nesmim rict divakovi srotumitelne. Obraz musi stridat obraz, nikdo si nesmi zapamatovat zadne jmeno, nedej boze, aby si divak ke komukoliv vytvoril vztah. Ukol splnen. Nastesti zaver mel zajimave rozuzleni. Jinak by to bylo za dva. Akademicka nuda.
Vrahovia mesiaca kvetov (2023)
Překvapivě dobré a poutavé až do konce.