Obľúbené filmy (10)
Restart (2005)
Pro mě dnes už kultovní záležitost. Fantastická kamera, fantastická hudba, strhující střih, kopec neotřelých nápadů, Krobotová s Polívkovou a věčně přítomná touha potom, začít znovu. Zažít věci jinak. Jenže život neni film a věci se zkrátka nedějou...
Valčík s Bašírom (2008)
Alois Nebel (2011)
Slon (2003)
Známe to. Gus Van Sant nevypráví, pouze vstoupí jednoho dne do školy a sleduje. Událost téměř nekomentuje. Ano ano, je to tak. Dosáhl tak nádherně skličující "atmošky":). Jedno je však podivné. Malého komentáře se dopustí sledujíc dva mladé deviantní vrahy. Jejich zvrácenost znázorní malou homosexuální aférkou ve sprše, o čemž (pokud vím) historie pomlčela. Vzhledem k orientaci režiséra to malinko nechápu. Každopádně v celkovém hodnocení se na to dá zapomenout, uznávám. Atmoška je atmoška, vítěz je jasný :))
Requiem za sen (2000)
Fargo (1996)
Nádherná vec (1996)
Tssss, dovolím si klidně říct ta NEJKRÁSNĚJŠÍ VĚC!!! :) Je to neuvěřitelně britský :D Lindu Henry jsem žral v každé její scéně, jej ta mě dostala do kolen :D A závěrečná taneční scéna??? No kam se hrabe Hříšnej tanec, tady máte chuť vzít Lindu za hlavu a vrazit jí obrovskou pusu :)))) Nejkrásnější queer film, co byl kdy natočen. Cudnost těch dvou, nervozita, pavlač, máma, kabaret.... Děkuji Ti, MacDonalde, že nesmažíš krávy do housek, ale točíš filmy :)