Recenzie (6)
Dedičstvo alebo Kurvahošigutntag (1992)
po dlouhe dobe jsem se kouknul a furt vynikajici a nadcasove. tento buransky humor me nikdy neomrzi. jiste se najde rada kritiku, ale ty hlasky koluji uz 22 let a budou i dal: pivo, ale rychle nebo tady zdechnu :)
Rivali (2013)
hodne slusny film, ale po te vseobecne onanii, kdy kotel lidi tvrdilo, ze je to nejlepsi film roku 2013 a blablabla, jsem cekal trochu vic. ale bavilo me to
Duša Paula Giamattiho (2009)
suúe film. nevite kde se to da stahnout nebo skouknout online? rad bych se podival zas
Blade 2 (2002)
cesky manazer NHL http://www.nhlplay.com/default.aspx a fanouskovsky FB o hokeji https://www.facebook.com/pages/NhlPlaycom/159184674120156
Nouzové přistání (2010) (seriál)
Souhlasim Tome,je to neskutecna prdel a videt nekolik dilu po sobe je na nekolik zachvatu smichu.Samozrejme,nektere forky jsou na hranici trapnosti,pro nekoho i za ni,ale co cekate od sitcomu?ja zabavu a dobre fory a tohle si myslim ze HIC splnuji skvele.Co predvadi Betty na svuj vek,jsem taky nechapal.Babicka,ktera vtipkuje o Bieberovi a FB,to me dostalo :) Zpusob jakym si dava Joy je presne ten typ humoru,ktery zeru.K originalu jsem se zatim nedostal,ale to prijde
Valkýra (2008)
Souhlas s POMO,super film a Branagh zahral velmi dobre,ale prekvapil me i Cruise,prijemne uveritelne vyrazove herectvi a psychologie jeho postavy me bavila.Vynikajici historicky thriller,na ktery se da kouknout i vickrat.