Obľúbené filmy (10)
Svatební cesta do Jiljí (1983)
Dívčí válka (1991)
Kdyby zdi mohly mluvit 2 (2000)
Slnko, seno, jahody (1983)
Dodnes nezapomenu na tu atmosféru v kině, když se celý sál smál a nebylo slyšet další perličky p. Růžičkové a dalších. Pro mne, to je Troškova jednička, které se Kameňák nevyrovná. Jinak souhlasím s Evziiikem a to jsem Pražák :-)
Mesto anjelov (1998)
Predtucha (2007)
Tri oriešky pre Popolušku (1973)
Hotel Modrá hvězda (1941)
S tebou ma baví svet (1982)
Komedie, která pro mne nikdy nezestárne a bude jedničkou. A i když jsem ji viděla nesčetněkrát, vždy když se Jana Šulcová propadne, neubráním se smíchu. Zahrála to tak, jako by o tom opravdu nevěděla. Pro mě super :-) Všemi herci upřimně zahraná komedie.