Obľúbené seriály (9)
Prison Break: Útek z väzenia (2005)
Jak můžu ohodnotit seriál, který sjedu na jeden zátah?????
Basilisk: Kóga ninpó čó (2005)
viz. SHINOBI (filmová verze). Tohle japonci umí na jedničku s hvězdičkou.
Bratstvo neohrozených (2001)
Tak takovému snímku opravdu nemůžu nic a ještě jednou nic vytknout.
Bol raz jeden život (1987)
Souboj vojevůdců (2002)
Simpsonovci (1989)
Rím (2005)
Krásná procházka Římem a jejím osudem v době pádu i rozkvětu. Neznámí herci hrajou skvěle a věryhodně, láska sex a nenávist je v plném proudu, tak proč se ponižovat k menšímu hodnocení.....
Krajné medze (1995)
Hra o trůny (2011)
Naprostá dokonalost v nic netušící se podobě............Po 9. dílu jsem se definitivně rozhodl pro konečnou známku. Jeden z mála seriálu, který dokáže neustále překvapovat. Je to totálně nakažlivé.