Recenzie (53)
Horúčka sobotňajšej noci (1977)
netradičný, nezvyčajný film ale svojim spôsobom celkom zaujímavý
Útek z Alcatrazu (1979)
napätie v tomto filme sa dá priam krájať a rozhodne ním nešetrili. Výborný herecký výkon Clinta Eastwooda a film, ktorý ma svojou napínavou atmosférou priam vcucol do seba
Zóna ohrozenia - Vulkán v New Yorku (2006) (TV film)
čudujem sa že režisér tento odpad aj vypustil na verejnosť lebo ja byť ním tak sa hanbím na tri zimy. Bez pochyby doposiaľ najhorší film aký som v živote videl
New Kids Turbo (2010)
totálna chujovina plná nadávok a dementného humoru...ale ja som sa pri tom proste parádne zabával! :D
Flintstonovci (1994)
klasický kreslený seriál mám dodnes rád ale film bol nepodarok. Neviem si pomôcť ale tu proste dominuje typický americký "humor" (ak sa to vôbec humorom dá nazvať) - nasilu nútený, strašne preafektovaný a v konečnom dôsledku ani nie vtipný
Kočičí banda (1961) (seriál)
Top Cat je pre mňa kult resp. jeden z absolútnych kultov medzi kreslenými seriálmi. Ako 9-ročný krpec som to každý večer pozerával na CN a vždy to bolo perfektné spríjemnenie večera. Oceňujem hlavne výborný humor, ktorý ma aj dodnes vie parádne pobaviť
Prísľuby z Východu (2007)
nie je o čom. Bez pochyby jeden z TOP filmov u mňa, dokonale spracované
Rukojemník (2005)
Napätie v tomto filme by sa dalo krájať. Dosť dobre spracované.
Áno, šéfe Veľká Británia (2004) (relácia)
ja vôbec nemusím takéto relácie ale Gordon je zaujímavý týpek, ktorý jednoducho vie zaujať a dá sa na neho pozerať. Síce sa občas ťažko pozerá ako tam kritizuje kuchárov ale vidno na ňom že to s nimi myslí vždy po dobrom a nevzdáva to. Niesom vbec priaznivcom takýchto vecí v telke ale toto má v istom zmysle svoje vlastné kúzlo
Dva a pol chlapa (2003) (seriál)
parádne drsný absurdný humor. Charlie je môj vzor :D