Obľúbené seriály (9)
Bratstvo neohrozených (2001)
Dr. House (2004)
Pacifik (2010)
Mestečko South Park (1997)
Černobyl: Zona otčužděnija (2014)
Snad najlepsi serial aky som kedy videl. Unikatny a originalny pribeh, zaujimave postavy a dobre herecke vykony, no hlavne pre mna ako velkeho fanusika serie STALKER, ale aj samotnych udalosti z 26. aprila 1986 je serial uzasny miestom, v ktorom sa odohrava. jedinou skodou je to, ze sa prakticky nikde nedaju najst nijake titulky, ani len ruske... a tak neostava nic ine, ako vediet po rusky alebo si jednoducho dialogy domyslat z kontextu... P.S. Na to som doplatil aj ja... ked serial vychadzal, v roku 2014, vedel som z rustiny len zaklady a drvivu cast pribehu som si domyslal. Pri druhom zhliadnuti som uz chapal aj pribehove detaily, no az teraz, pri tretom raze rozumiem uplne vsetko (vtipky a urazky medzi postavami, ale aj rozne, nazvyme to Cernobylske "easter eggy")