Obľúbené filmy (10)
Začátky (2010)
You make me laugh but it's not funny. Stálice mezi nejoblíbenějšími filmy.
Zaseknutí v láske (2012)
Sympatický feel-good film s geniálním soundtrackem, co rozloží i největší cyniky. Dá se vidět stokrát a neomrzí.
Lásky čas (2013)
Srdeční záležitost, feel-good film, kterému nelze odolat.
Bojovník: Brat proti bratovi (2011)
Noc v New Yorku (2014)
Sympatické, skromné, osobní a skrz naskrz feel-good záležitost pro podzimní večery. Prvotina za čtyři hvězdy, pátá za zarostlého Chrise.
Trainspotting (1996)
Výborné obsazení, skvělé zpracování, parádní závěr. Povinná položka na must-see listu.
Nedotknuteľní (2011)
Muži, ktorí nenávidia ženy (2011)
Dalece předčilo severskou předlohu i moje očekávání.
James Bond: Skyfall (2012)
Zdaleka nejpůsobivější kousek ze všech bondovek.