Obľúbené filmy (10)
Expendables: Nezničiteľní 2 (2012)
Tak takhle dobrej film jsem ještě neviděl epický hlášky a hlavně herci si tady pořádně zahráli prostě super.
Ja, zloduch 2 (2013)
No první díl teda byl možná o trošku lepší dvojka se mi nezdála tak vtipná ale ušlo to.
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Bez súcitu (2012)
Konečná (2013)
Blesk (2008)
Predátor (1987)
Muži v čiernom 3 (2012)
Simpsonovci vo filme (2007)
Drsniačky (2013)
No sprostý to bylo ale dobrý.