Reklama

Reklama

Najsledovanejšie žánre / typy / pôvody

  • Dráma
  • Komédia
  • Dokumentárny
  • Akčný
  • Krimi

Recenzie (6)

plagát

Horký mesiac (1992) 

Vážte si svoje partnerky, milenky, manželky. Vážte si seba navzájom. Polanského cesty do hlbín duše sú dosť unheimlich. Ako vždy výborne natočené, zimomriavky a podobné veci sú samozrejmosťou.

plagát

Farmár hľadá ženu (2010) (relácia) odpad!

Unikát, ktorý nemá obdoby. Absurdne geniálne a zároveň na vracanie (slabý výraz). Už sa to pozerať nechcem, prosím!

plagát

Misfits: Zmetci (2009) (seriál) 

Prvé 2 série boli nekompromisné. Treba sledovať s trochou nadsázky, potom je to obrovská zábava. Zato 3. séria je teda obrovské sklamanie, ktoré som ani nedopozeral do konca. Rudy je síce solídna náhrada za Nathana, ale príbeh išiel výrazne dole, stratil sa potrhlý transtextuálny humor prvých dvoch.

plagát

P.S.: Milujem ťa (2007) 

Schundfilm. Najhrubšieho zrna! Jeden z najhorších romantických filmov vôbec. Je to presladené až na vracanie. Nadávok by bolo ešte veľa, ale je zbytočné sa rozhorčovať, radšej rýchlo zabudnúť. Butler svoj potenciál slušnej kariéry podobnými filmami splachuje do záchodu, Swanková takisto.

plagát

Cloverfield: Monštrum (2008) 

Poznáte ten pocit, keď máte chuť si pozrieť nejaký film, tak si ho zoženiete(akokoľvek, čo sa týka formátu a pirátstva),ale následne nemáte čas si ho pozrieť? Po čase samozrejme chuť a nadšenie opadne a množstvo "filmov, ktoré si musím pozrieť" sa nahromadí. O náročnosti následného výberu, keď sa čas naskytne ani nehovorím. Každopádne k "Monstru" som sa takto dostal asi po roku a pol. Môj zdanlivo odveci začínajúci komentár, teda čiastočne zdôvodnuje moje hodnotenie. Medzitým (za tie zhruba 2 roky), ruch okolo tejto "senzácie" trochu opadol a ja som videl kopu iných vecí, po ktorých sa mi tento film nezdal až tak svetoborný, ako som očakával. Je to asi aj tým, že som o filme veľa čítal, počul a videl útržkov a názorov. Takže môj dojem: vidím silu, ale nijako ma to pri pozeraní neohromilo. Kvality sú do očí bijúce a pochopiťeľné, ale jediné, čo som si povedal bolo, že už som to (konečne) videl. Poznámka do budúcna: filmy s podobnou marketingovou stratégiou pozrieť ihneď!