Obľúbené seriály (10)
Mr. Robot (2015)
The End of the F***ing World (2017)
Holky z Derry (2018)
Utopia (2013)
Pán času (2005)
Tenhle seriál mě naprosto pohltil. Dle mého jeden z nejlepších seriálů co jsem kdy viděl. Seriál nejvyšší kvality, který má sice párkrát slabší chvíle ale to se vždy v pohodě přežije. A i když kvalita seriálu v deváté sérii lehce klesla je to stále "one of the best" seriál. Osobně mám nejraději jedenáctku (Matt Smith) s The Ponds (Karen Gillan a Arthur Darvill)