Obľúbené seriály (10)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Teória veľkého tresku (2007)
Priatelia (1994)
Dexter (2006)
4. série nejlepší. Trinity. A ten konec od filmu SEDM nej šokující!!!!
Nezvestní (2004)
Hannibal (2013)
Mŕtvy bod (2015)
Quantico (2015)
MÁTE RÁDI LOST - ZTRACENI, TAK SLABŠÍ ODVAR A MÍSTO OSTROVA TRÉNINGOVÉ MÍSTO FBI